torsdag 21 april 2011

Väskor!

För att det är nåt en flicka aldrig kan få för mycket av. Inte heller skor, jag ska visa mitt senaste köp på himmelskt höga klackar så snart jag får tillbaka dom från min kompis som är i England... heh. Anyway!

Idag vakna jag och kände att sjukligheten hade blivit sämre, men upp gick jag och gjorde det jag skulle och bra gick det. Familjen utflugen, jag däcka i min säng och sov bort dagen, förutom 1½ timme eller nåt sånt när jag pratade med kära syster på skype. Så man kan tycka att jag borde vara pigg nu men icke. Dock avslutades ju dagen bra, jag följde med min värdmamma till en Coach affär där hon hade möjligheten till 65% off!! Herre, jag köpte två Coachväskor, det är liksom.. dyra väskor, I love it!! Jag skulle aldrig ha råd att köpa dom om jag inte hade 65% rabatten, det var AWESOME! Min värdmamma är awesome! Det här är awesome! Så nu kommer bilder på mina nya väskor och sen ska jag göra lite omvandlingar i min garderob. Ciaoo.

Serious stuff!

Den större väskan ;)


Den lilla väskan, ååh I love it! :D

2 kommentarer:

  1. Den stora väskan skulle passa mig:) /Mami

    SvaraRadera
  2. Snygga. Shit att jag inte visste då hade du kanske kunnat köpt en lite svart åt mig :)

    SvaraRadera