söndag 3 april 2011

Hej hej hemskt mycket hej

Förlåt för att blogginlägget uteblev igår men jag var helt enkelt upptagen, kan ni tänka er!

Jag gick på bio med Michaela igår, vi såg the Lincoln Lawyer, riktigt bra film, kan jag rekommendera. Den var liksom spännande och allvarlig men ändå med sköna skämt och humor på sina ställen, mycket bra gjort, starring Matthew Mcconaughey, mums.

Haha dom hade en sån där på bion, jag tror inte jag skulle gå med honom där till balen..


Idag var jag iväg med Michaela, Tasmin och en ny au pair Eylen på shopping, spenderade hela dagen i ett mall, NICE! Nu har jag hittat både shorts och linne till Florida, köpt lite nya underkläder, baslack och en eau de parfum: Sinner by Kat Von D. M-hm, jag gillar't ;) Pics!

Mee!

Me outfit

Disney store! Hjärta!

Tasmin, Michaela och Eylen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar