fredag 22 juli 2011

En till torsdagkväll

Häj på er folket.

Har varit som i ett U2-vakuum hela dagen, bara lyssnat på musiken, kollat på mina videos och bilder, njutit, sovit till min U2-spellista, det var grymt avslappnande ;) Men jag har ju jobbat också, gick upp halv åtta och kicka upp ungarna och körde dom till camp. Sen var båda mina värdföräldrar hemma så jag bara tvättade och lagade middag, tacogratäng, smaskens ^^ Snodde åt mig ett recept på internet häromdagarna och testade idag, vill ha lite variation. Och efter maten städade jag köket, jag är så jävla bra på det där nu. Det är så snyggt att jag nästan blir rörd. Men nog om det, jag ska inte bli sådär besatt som när jag parkerar bilen vid trottoarkant.. ^^

Har laddat över alla bilder, videos och all musik från min svenska mobiltelefon precis nu så jag ska sortera och och minnas alla gamla goda stunder från förra sommaren. Gud den där mobilen är sprängfylld med minnen!! Underbart! Ska ut och träffa en ny au pair ikväll också, hon har jagat mig lite så man får väl se vad hon är för typ.. fan det är jobbigt att vara populär.. Hoppas hon pratar bra engelska bara för idag orkar jag inte tänka. Har varit nära att börja snacka svenska med min värdfamilj flera gånger, haha.. Men nej ska se vad vi ska göra, ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar