fredag 29 juli 2011

Snurrigt

Hej på er glada!

Till att börja med, tack för kortet mamma, det var mycket fint och gud vad jag saknar Danmark!! Vi går vidare till denna dag. Jag börja jobba typ.. 10 kan vi säga för det var då jag började göra frukost till grabbsen, även om jag var uppe redan 9 och skypade lite med mamma. Och jag slutade nu, kl 9 på kvällen, så det blir 13 timmar. Under dessa 13 timmar har jag tvättat (såklart), hämtat mediciner, vart vid poolen med 6(!!) kids och sen väl hemma blev det så att killarnas kompisar skulle stanna på middag så det blev att beställa pizza. Var förresten helt snurrig när jag skulle hämta pizzan, jag missa en högersväng och fortsatte mot Westfield, så när jag kommit halvvägs märker jag att nåt inte stämmer, skulle inte jag svängt här nånstans? Haha, vaddå dagdrömma x). När gossarna gottar sig gjorde jag ändå köttfärssås till mig själv och den blev superb! Nästan som hemma, fast jag slant nog med kryddorna för den blev redigt stark, hehe :P

Efter det var till att äta för min del, sen städa köket och så hade jag lite tvätt kvar att vika som jag tog hand om innan jag skrev ut mig för dagen. Så visst, det har kanske inte varit 13 timmar slit, men det har varit 13 timmar jobb, hur man är vrider och vänder på det och nu är jag sjuukt trött. Ont i huvudet också. Hade tänkt gå en promenad idag men det blev inte av eftersom jag jobbat till 9, men jag tar och tar hand om mig själv i stället: skön dusch, måla naglarna på fingrar och tår, mysa lite. Imorn är det utgång sen får vi se vad resten av helgen bjuder :) Ciaoo.

1 kommentar:

  1. Finns en till här hemma som brukar slinta med kryddorna ;) slå på lite matlagn.grädde så blir det lite mildare. Kramis /mami

    SvaraRadera