söndag 24 juli 2011

Saker som skrämmer

Syrsorna i det här landet. Låter som att en gräshopps-invation i stil med en sån som skördar sädesfält i Afrika ska anfalla mig när jag kliver utanför dörren.

Mörka hus. Jag kom just hem och huset var helt nedsläckt för det var ju liksom 1.30 på natten och jag ställer in alarmet och kollar och hämtar en vattenflaska och sen hör jag att det andas i TV-rummet. Jag dog innan jag fatta att det var min värdpappa som somnat på soffan, herre vad rädd jag blev när jag hörde andetag i ett kolmörkt hus.

Idag hade jag en mysig dag med min värdfamilj. Vi tittade på film hemma och sen åkte vi på bio och såg Captain America. Den var faktiskt bra, jag gillade att det var utspelat på 40-talet, med
kläderna och stilen på smink och hår och allt sånt där, som ni kanske förstår ^^ Och sen är ju
Chris Evans som spelar Captain America en kapten som jag inte skulle tacka nej till att jobba under... snygg man! ;)

Mm, snygg man

På kvällen åt jag japanskt med Jenny och Jessica och sen åt vi glass och så satt vi och snacka massa skit hemma hos Jenny fram till sent. Nu ska jag sleepa, ciaoo.

1 kommentar: