fredag 15 juli 2011

Ledig men tung i hjärtat

Dagarna i det här landet har en obeskrivlig förmåga att gå upp och ner något otroligt. Idag saknar jag den där blonda, "ser-ut-att-vara-så-jäkla-oskyldig", fantastiska, vackra flickan som sa till mig en gång "vi klarar nog inget på egen hand". Och jag höll med henne. Den där flickan som alltid alltid alltid kan rädda mig bara genom att existera. Hon behöver inte säga nånting, hon behöver inte göra nånting, hon behöver inte ens vara i samma rum, men bara vetskapen om att hon finns räddar mig från mina värsta farhågor, mina dummaste misstag och mina allra jobbigaste stunder i livet. Utan henne skulle jag inte vara hel, vilket kan förklara varför jag känner mig lite tom i bollen här borta ibland. Idag saknar jag hon som jag aldrig kan ljuga för för hon ser på mig direkt att jag inte talar sanning. Hon som alltid gör mig ärlig, hon som vet om alla mina skavanker och vad viktigare är, fortfarande tycker om mig(!). Hon som behöver ett halvår på sig att lista ut något som jag visste om henne från första stund. Hon som aldrig kommer till poängen. Hon som är så jäävla långsam... (men inte långsammare än hennes bror vilket är ett plus). Hon som jag har roligt med även fast vi är på skitdåligt humör och har skittråkigt. Idag saknar jag henne, Lovisa Svahn, mitt lilla E, min ärta, mitt älskade allt.


buää, pms tillsammans

Mongokärlek

Mongokärlek igen

BUSIGAAAA!! Hon flög in ;)

Promenad till, ja du vet ju vart våran gemensamma inbyggda gps alltid tar oss :) Som på stan när vi ska äta lunch, styr alltid mot Burger King, utan ord sagda. Tankeöverföring existerar mellan oss på riktigt.

Den vackraste jag vet

Och så hennes retard till bästa vän, tss haha :P

Vi och våra djur, kärleken och vredesdampen flödar! ^^

Wuuuäääää!!!!! SAKNAR DIIIIIGGG!!!!! :'(

Och mitt lilla slein där till vänster som jag också saknar så jag kräks :'(

hjärta

"Vi klarar nog ingenting på egen hand"
(Även fast vi bor i varsitt land just nu så är det bara på låtsas, för egentligen klarar vi inte av någonting på egen hand)
"Vi har till och med roligt när vi har tråkigt"

2 kommentarer:

  1. HAHAH! men tummen upp för vad? xD hehe, miss you too! du och jag på LÄÄÄNGSTA fikan någonsin när du kommer hem! <3

    SvaraRadera
  2. Hahaha, kommer inte heller ihåg vad tummarna var för x).

    Saaaaaknar dig och allt vi gör tillsammans så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen ibland :'( men snart så ses vi igen! Älskar dig!<3

    SvaraRadera