onsdag 13 juli 2011

Jag tog mig igenom skiten

Ja, dagen är smått till ända, jag har tatt hand om kidsen och allt det där, tvättat och nu efter middagen även städat av hela "matsalen" och köket. Alltså ubernoga. Gnuggat köksbänkarna, bytt duk, gjort rent spisen efter konstens alla regler och svabbat golvet. Ja för Nick skulle hålla på å spilla salt och iste över hela *svordom* köket och matplatsen så jag kände att ska man ha nånting gjort ordentligt får man göra det själv. Så alltså eftersom jag vill ha köket rent ordentligt så städar jag det själv. Fan... jag börjar bli som en blandning av min värdpappa och Monica i vänner o_O Sarat = städfreak?? Revolutionerande..

Gjorde i alla fall scones med Max idag när jag kände att jag hade fått upp humöret och dom blev sjuuukt goda så jag tänker ha lite engelsk afton när jag kommer hem från gymmet: varm dusch och sedan scones och te till Jane Austens "Emma". Jag är fett mycket britt och litteraturnörd, gillart.

Bilder kommer för jag har vart grym idag, ses efter Zumban på gymmet, ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar