lördag 23 juli 2011

Vaddå inte en enda kommentar på inlägget med U2!!?!?

Hallå, skam på er!

Annars, jag drar dagen i kort. Nicky var hemma eftersom han.. inte mår 100% bra överallt. Jag gick upp kvart i 8 och fixa frulle till Alex och Max, skjutsa till camp, hem göra tvätten, kolla att Nicky mår bra, lunch, grannen kom över, hämta kompis, hämta Alex och Max och en till kompis, hem, snacks, ta med grannen och de 5 (!!) pojkarna jag samlat på mig under dagen till poolen och i vatten fort som faan! Idag har det varit 40 grader i skuggan och det har känts som ungefär 50. Skönt, inte alls brutalt varmt, nej nej. Jag solade och svettades i kvällssolen. Ja, då kan ni ju tänka er hur dagen har varit. Skjutsade hem vänner och tog med mina 3 pojkar hem vid 7. Middag och 4 glas iste, jag har inte druckit tillräckligt kan man säga.. Nu ska jag duscha och sen hem till Jenny tror jag, Får se vad vi hittar på. Helgen är öppen för förslag. Ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar