fredag 8 juli 2011

Helhjärtat hej

Hej!

Det var ett tag sen. Hur är det? Med mig är det bra, jobbet rullar på och livet likaså. Tänkte berätta om helgen, 4th of July och veckan som gått. I lördags var jag som sagt på stranden med Michaela som ni sett. Söndagen regnade bort och vi hade sweatpants day, mycket mysigt vill jag lova. Kvällen avslutades med drinkar, skitkul och gott, jag ska bli bartender, jag är grym! På måndag morgon vaknade vi lite sådär bakis men tog oss i kragen och åkte tåget in till NYC. Mötte Jenny, Sina och Silvia och strosade vid Battery park, ground zero och tog oss sedan till Jersey City på andra sidan vattnet för att titta på fyrvererierna. Jättefint, helt mega-gantiska var dom! Och såklart gick dom mycket i vitt, rött och blått, amerikanska flaggan.

Bilder!! Söndagskvällen med drinkar :)

Jag var bartender

Jag gjorde Mojitos, smaarrr!

Och Sex on the Beach, såklart ;)

Michaela, hahaa!

Förfesten The Game, översatt och en aning kortare bana ;)

Klassisk fylleblick sådär på småtimmarna, godnatt!

4th of July i New York


Amerikanska flaggan hängde på hus...

.. och klädde det amerikanska folket xD

Tihii jag och Jenny

Fail-bilden blev bästa bilden

Manhattan

Lower Manhattan



Veckan som gått har jag jobbat såklart. Tvättat, lagat mat, haft mina grabbs hela dagarna och vi har åkt till poolen och så har det vart lite basketträningar och lite baseballmatcher. Veckorna rullar kan man säga. Jag har även gjort en asgod äppelpaj, jag är återigen grym! Gymmat med Michaela, promenerat med Jenny. Lite sånt smått och gott. Det är livet just nu.

Nej, jag ska duscha och krypa till kojs med lite vänner tror jag, eller en film det får vi se. Imorn jobbar jag bara till kl 4 på eftermiddagen, vilket är awesome! Helgen börjar tidigt igen, grymt. Vi ses alla vänner och fans :) Ciao.

1 kommentar: