torsdag 28 juli 2011

Ingen rubrik

Precis. Det spelar ingen roll hur kortfattad jag försöker vara på bloggen, jag skriver ändå nästan alltid nåt som liknar en wanna-be-uppsats.. Så den här dagen då, jag hade min värdpappa hemma och det innebar skype med mormor och morfar, och så världens bästa Lovisa som kommer hit om mindre än 2 veckor!! Helt fantastiskt! Måste planera hennes besök här snarast!

Vad gäller au pair yrket med det tre små barnen, jag fick ytterligare två att ta hand om idag. Fast granntjejen har jag redan halvadopterat lite.. hm.. om man säger så här, om någon så mycket som kröker ett hår på någon av mina värdbarn eller mina värdbarns vänner, då har dom strulat med fel au pair, för jag tänker inte vara nådig om nån gör mina kids illa. Punkt!

Vi åkte i alla fall till poolen idag, killarna hade med sig en ny kompis, sjukt atletiskt byggd för att var 11-12 bast. Och drag i ansiktet så han förmodligen kommer se ut som Channing Tatum, eller vad han heter den där som alla tjejer tycker är aas-snygg. Själv har jag lite svårt för hans öron men, MEN jag säger inget! Grabben kommer i alla fall ha lätt att få brudar, det är ett som är säkert!

Nu orkar jag inte mer, ska duuscha, ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar