måndag 25 juli 2011

Tjubre

Hej alla vänner och fans..

Ja jag ska väl berätta om min dag, jag tror att det är därför jag skriver en blogg.. men jag är inte säker än..

I alla fall, jag sov till 12, gick upp och duscha, åkte hem till Jenny, vi gick till downtown och in på Victorias Secret. Jag har en plan nu så jag kommer nästan bara ha massa fräscha VS-underkläder när jag kommer hem, fint! Uppdaterade i alla fall min underklädeslåda lite idag. Vi åt på starbucks och sen gick vi hem, jag sov och Jenny duscha, vi åkte till Bridgewater Mall och satt i en Dine-in theatre och kolla på Friends wtih Benefits. Skitbra, se den!



Sen åkte vi hem jag släppte av Jenny och nu är jag här, ska krypa till kojs och försöka sova nuuu eller kanske kolla på en film, men jag måste somna till 12snåret, jobb imorn, böhöö, jag vill ha semester. Hej med er!

1 kommentar:

  1. Klart du vill ha semester, men det låter som du haft en ganska soft dag <3 puss/mami

    SvaraRadera