fredag 15 juli 2011

‎"Svart tack" - hämta ditt eget jävla kaffe, koffeinmongo..

Hahaha dagens rubrik är dagens garv! Jag har ingen aning om sammanhanget och det var typ 3 veckor sen personen i fråga postade det på facebook men jag dog av garv när jag läste ordet "koffeinmongo".... xD Det är föresten lilla E's bruur Simon som skrev ut det på facebook, jävla grymt, han är så rolig! Jag gillar min lilla Svahn-familj ^^

Annars då, jag har haft mycket snälla barn idag. Det var (nästan) inget gnäll imorse, det var hel lugnt till lunchen och jag hörde inte så mycket som en negativ tanke. Allt gick smooth, jag tackade han där uppe, för att äntligen ge mig vad jag förtjänar för att vara lika cool som jultomten: snälla barn!

Vid åtta kom min värdpappa hem med hungriga barn och jag blev återigen husmor/kock och servade, och sen sprang jag (nästan) ut till bilen och åkte och plocka upp Michaela. Det blev chilli på Wendy's och sedan en massa snack. Kom hem och blev återigen besatt av facebook, men tänkte kolla på Skönheten och Odjuret innan jag slaggar. Imorn får jag sovmorgon och har bara tvätten och lite städ i köket att göra på förmiddagen sen är jag LEDIG för helgen! Det stavas awesome. Gee-rymt.

Nej, skönheten och odjuret var det ja, ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar