tisdag 26 juli 2011

Jag och Jenny åker till Boston

Japp japp, nu har vi bokat hostel två nätter i Boston första helgen i September, så nu är det spikat! Ska bli redigt kul, vi ska kolla lite på Harvard College och sen försöka hitta ett mysigt spa och ha en riktig återhämtande helg. Strosa runt i Boston och bara mysa. Det ser jag fram emot!

Gillar den bilden, snodde den från Jenny, tack^^
Ja, denna dagen då, jag jobbade, snackade massa med min värdpappa på kvällen och även om allt inte är skrivet i sten så kommer allt gå som det ska för min del resten av året. Som föresten bara rinner iväg! På onsdag har jag varit här i 6½ månad. Vilket betyder att det är 5½ månad kvar. Och hösten kommer gå skitfort, det vet jag, när Lovisa åker hem har jag drygt 4½ månad kvar. Det är fan sjukt! Sjukt men kul, det här har varit fan så bra för mig.. mm :)

Nej, nu lever barnen rövare där nere så jag ska se vad stohejet är över. Ciaaoo.

2 kommentarer:

  1. Jag är så glad för din skull. Låter toppen med en weekend i Boston :) /mami

    SvaraRadera
  2. Vill oxå åka på spa, hoppas ni får trevligt på minisemestern :)

    SvaraRadera