lördag 27 augusti 2011

Ett inlägg till mina läsare

Som kommenterar.

Sandra, beloved sister. Jag kommer ju inte skaffa hundarna det första jag gör när jag kommer hem. Det dröjer minst ett år innan jag kan räkna in dom små lurvbollarna. Och föresten måste jag komma över Hazel när hennes tid är över först. Bara för att man råkar vara hund och söt kan man inte bara valsa in och tro att man kan ersätta pälsmössan hur som helst, nej absolut inte! Så jag kan passa Bördi när ni är på semester ett tag fram över, ger er i alla fall tid att hitta en ny kattvakt ^^

Selin, mitt beloved sleiniislem ^^ Det måste varit ett triumferande ögonblick att få rätta min svenska när jag är sån förbannad gramatik-tönt i största allmänhet. Njut av det, för det händer inte ofta. Kom ihåg att vi ska karva in våra namn och andra nyttiga råd i det där cykelstället i trä på skolgatan när jag kommer hem!


Och så ett inlägg till mina läsare som inte kommenterar.

Hej!

Kommer med lite allmän fakta på orkanhelvetet Irene som ska stöka till längs östkusten här i Amerikatt nu i helgen. Det enda jag hört är evakueringar hit och dit och att hon ska hitta till NYC på söndag morgon. Väderutsikten för min lilla håla är stormvindar och en herrans massa regn. Alltså känns det som att det värsta som kan hända är att ett träd brakar ned på huset, viiilket inte känns sådär väldigt lockande eftersom jag jobbar och har grabbarna ensam i helgen. Hade föresten en awesome dag med dom idag, men tar det imorn när jag har mer ork. Kan annars meddela att det fortfarande inte är så mycket som en bris här, och syrsorna spelar än likt en gräshoppsinvation i afrika.

Tack för mig, nu blir det sova av. Ciaoo.

P.s. Om jag inte bloggar så är det av den enkla anledningen att jag jobbar, och inte att Irene har blåst iväg med mig.

2 kommentarer:

  1. Håll er på mellanvåningen. Känns inge bra om ni är på övervåningen och ett träd blåser omkull över huset. Vi följer orkan helvetet här hemifrån och hoppas vi hörs som planerat på söndag. Bamsekram till dig och pojkarna./mami

    SvaraRadera
  2. Såg mammas kommentar, håll er i källaren ist. u får inte blåsa bort.
    Nej vet att du inte kommer skaffa dem direkt men hade liksom räknat med dig typ....för alltid ;p hihihi
    puss gumman

    SvaraRadera