måndag 1 augusti 2011

OooWOW!!

OM EN VECKA ÄR LOVISA HÄÄÄR!!!

Jag dör vad lycklig jag är!! Åååh, jag längtar så jag nästan kvävs! Ganska exakt på det här klockslaget (1:56pm) så står vi där på flygplatsen och grinar! Eller om jag fortfarande väntar jag vet inte men grinar på flyplatsen kommer jag göra i alla fall, guuud!! Det är overkligt!

Så andas.. Idag var det arbetsdag igen för det är måndag. Veckodagen med en ångestfylld, grå slöja över sig... Hur som helst, det var i alla fall till å göra frukost till grabbarna och börja med tvätten. Sen åkte jag och handla, gjorde ärenden och när jag kom hem tog min värdpappa med sig de tre ut på lunchäventyr så jag fick det lite lugnt. Ska se till att dom läser ordentligt när dom kommer hem, göra klart tvätten och sen är det bara middag kvar innan jag slutar för dagen.

Men nu så kom Lovisa mitt hjärta in på skype så nu dissar jag er! Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar