måndag 22 augusti 2011

Fan vad facebook är tråkigt

Ladda ju upp typ 7000 nya bilder och ingen har kommenterat eller gillat typ, bara lilla E. Fnys. Och inte en kotte har skrivit nån kommentar på bloggen heller, vad fan är det för stil. Jaja.

Idag skypa jag med mor, lika mysigt som vanligt, var ett bra tag sen nu. Vi börja gå igenom sånt som jag vill ha när Stefan kommer. Ja bror, du slipper minsann inte undan, du ska också ta med dig prylar till mig ^^. SEn åkte jag och plocka upp Jenny och vi åkte till MenloPark. Tanken var att Jenny skulle köpa skor men det blev jag som handlade fina kort, lite saker till lillfisen smilo och en riktigt knallgul ögonskugga. Så nu har jag 12 dollar att leva på nästa vecka. Kommer säkert gå asabra eftersom jag ändå bara ska jobba. Usch, nu måste jag använda ett Lasse-uttryck igen. Hösten kommer som ett obehagligt allvar över staden. Och ja, jag tänker kalla det höst även om det fortfarande är typ över 25 grader varmt varenda dag. För vädret är allmänt pms:igt, det åskar varannan dag och ibland är det monsunregn och andra dagar är det strålande sol. Pms-väder. Punkt.

På kvällen åkte jag hem till Michaela, vi kirra en pastasallad och drog över till Laura. Hennes tid i Amerikatt är över så hon hade en avskeds-bbq i regnet, men det var god mat och trevligt folk så jag klagar då inte.

Nej, nu pallar jag inte med detta längre, ska lyssna vidare på min Sarat filosoferar lista på spotify och klottra ner lite kråkfötter på ett papper innan jag somnar. Imorn är det jobb. Gud ge mig lite styrka att komma in i vardagen igen. Ciaoo.

1 kommentar:

  1. Hej fina! Nyllet är ju bara skit men det har jag sagt länge ;p Förlåt att jag inte kommenterade, ni såg ut att ha haft det super :)
    Puss o kram

    SvaraRadera