torsdag 25 augusti 2011

Funderar på en lur

Känner mig lite halvsåsig idag. Har en väldigt likgiltig inställning till allt, är varken sur eller glad. Tänker väldigt mycket på hemma gör jag och jag vet att det är "fel" för det här är ju once in a lifetime och jag har det ju jävligt bra och får uppleva så mycket och det som är hemma finns ju alltid där när jag kommer hem och allt det där som jag har hört 4000 gånger men!

Det här är inte rumba.

Idag har jag tvättat och handlat, förberett maten till kvällen (kycklingspätt) och min värdpappa har haft med sig barnen lite överallt för att fixa nya prylar till skolan börjar. Just nu är jag ensam hemma och har nada att göra för tvätten är vikt och jag väntar bara på att tumlaren med det sista ska gå klart. Funderar på att bara ligga diagonalt över sängen, stirra i taket och lyssna på lite soft musik tills jag hör att dom kommer hem, känns som den mest attraherande planen för tillfället. Ciaoo.

2 kommentarer:

  1. hehe, det stavas kycklingspett darling ;) <3

    SvaraRadera
  2. Hihi...rumba :) Förstår att du längtar hem, helt normalt. Men en vecka hemma och du kommer säkert längta tillbaka.
    Puss & Kram, cykelram

    SvaraRadera