lördag 20 augusti 2011

Hej alla tomtar och troll, vänner och fans

Jahapp, nu har jag lämnat Lovisa på flygplatsen och det var inte nådigt. Hon passar så bra in i mitt liv vart jag än lever det att det inte riktigt känns helt okej att hon ska åka ifrån mig men jaja.. Jag vet inte om det finns så mkt att berätta om vår semester, visst har vi gjort mega mycket men jag tror nog jag mest tänker slänga ut bilder och lite bildtexter så får ni se själva :) Det blir lite mixat från NY och sen lite mer från the shore. Enjoy!

Min ärta på Times Square!





Haha, söt mongo ^^




Ja, vi är där nånstans, titta noga


Wall of guitars på Hard Rock Café





Vänta på buusen


Som en arg fluga



Statyn av frihet! Woo!



Haha :P




Lilla E och stooora Empire State Building



Times Square Nighttime


Sviingod glass


Chrysler Building



Top of the Rock från marken


Uppe på 67:e våningen, man ser ju fan månen i bilden! :O





Sola i en park i lilla scotch plains ^^


Bara en damm, ingen sjö



Hahaa, leka lite


Ut på roadtrip till the shore



Solbränd-tjej.com




Full-tjej.com haha!



Värdelösa henna "tatueringar"
Flickan gjorde en ros



Middag sista kvällen, öppen utsikt över boardwalk och havet, trevligt ^^



hjärta det lilla mongot!



Sånna där vågor drukna man i x antal gånger och fick härlig näs skölj på köpet. När man hamna i ett sånt tillstånd frågar man sig själv hur vad man ska pritoritera: Simma? Omöjligt. Hålla för näsan? Försent. Dra upp bikinitrosorna från knävecken? Kör hårt på den.


Sara hjärta Lovisa Jersey Shore 2011

Skulle testa hur vig jag var

Skulle bevisa hur snygg hon är!
Fiskmåsar i överflöd, det får bli sista bilden, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar