torsdag 4 augusti 2011

VACATION!!!

Fy fan vad underbart! Jag har fått lön, ska tvättat upp alla mina kläder och på måndag kommer lilla E. Det är grejt! :D

Igår var jag ju som sagt på en kareokebar. Sjöng gjorde jag också, och ångra, jag var ju inte uppsjungen eller nåt, och så mongonervös så jag stod där och kraxa. Usch vad pinsamt. Och han som hade hand om kareoken verkade ha bestämt sig för att hata mig, eftersom jag tydligen gjorde allt fel. Skithög. Om han har vänner är jag förvånad..

När jag inte sjöng eller behövde vara i närheten av den där snubben hade jag kul i alla fall, folk var galna, alla mina tjejer var ännu galnare. Min kamera gick varvet runt och tog foton som jag inte ens har sett än men det kommer ^^

När jag kom hem kolla jag på Tsatziki, Morsan och Polisen, så sööt han är, hjärta!
Nu ska jag tvätta vidare och dunka musik, ciaoooo.

2 kommentarer:

  1. Vilken gris, han skulle ha sig en omgång smörj. Då hade han nog portat mig om jag tagit ton ;)

    SvaraRadera
  2. Dom skulle ha hört dig på bröllopet, åh så fint. På dom bara./Mami

    SvaraRadera