onsdag 31 augusti 2011

Fågel av inspiration

Till vilket fjärran land har du flytt?

Har ju bloggtorka som värsta blogg-öken. Springer och irrar efter en blogg-oas nånstans men inget kan jag komma på. Jobba som vanligt, HAHA vad roligt. Hade megaplaydate, åkte till poolen. Gjorde spaghetti med köttfärssås a la Svedala till middag, Max älska den. Yes, bragd. Chilla med Michaela på kvällen, svängde in på Target och köpte läppbalsam, äntligen!! Dagens höjdpunkt typ. Hitta roligaste kortet också, hahaa xD

Your birthday? I'll drink to that!
Your good looks? I'll drink to that!
Your youthfulness? I'll drink to that!
Your wit? I'll drink to that!
Your charm? I'll drink to that!

Whose birthday is it?

Hahah min humor! Klockrent!


Nu ska jag välja ut lite bilder till min scrapbook, sen är det sova "tidigt" ikväll, före tolv hade jag tänkt i alla fall. OH WELL! Ciaoo.

Jag har kommit för att stirra på dig.
Blev mycket tråkigt.
Over and out.

2 kommentarer: