lördag 6 augusti 2011

Hej gott folk

Ja, vad har jag gjort idag?

Andra dagen på semester sov jag länge, gick en promenad till banken. Hade tänkt att jag skulle växla in alla mina mynt till sedlar eller nåt men tydligen hade jag inte tillräckligt. Jag måste ha alla olika sorternas (förbannad, jävla, skit) mynt i ett visst antal och så måste jag ha lagt dom i nå rullar eller nåt annat trams. Fett drygt! För såklart hade jag ju inte tillräckligt av några sorterna och inte kunde jag matcha rätt rulle med mynt heller så jag fick damp inombords och gick. Men nu jävlar ska jag spara ännu fler mynt som ska i rullarna och sen jävlar ska jag ha sedlar! Punkt!

Käka en avocado till lunch och sen hängde jag med Michaela tills nu så ja, inte speciellt händelserik dag men imorn blir det annat, Menlo Park med Jenny :) På måndag kommer lilla E, yay! :D

Ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar