tisdag 9 augusti 2011

HEJ!

Nu, Lovisa är här och jag är lyckligare än någonsin. Ledsen Kent och Eva, men jag behåller henne. Jag hade min skylt med mig till flygplatsen, vänta och vänta och vänta tills jag äntligen ser henne smyga fram, och sen blev det ett springande och skrikande. Vi har inte gjort så mkt här, käka lunch när vi kom hem, tog det lite piano ett tag innan vi åkte ut på lite shopping och middag. Jag köpte ett par nya raringar, äntligen har jag kilklackar! Passar min nya klänning utmärkt. Men nu bilder, sen Kopps, awesome!

Så jävla snygg tjej

Mindre snygg min

Haha tequila nästa?? x)

Haha, hjärta

Skor är kärlek, punkt.
Ciao.

1 kommentar:

  1. Shit vet inte varför men blir alldeles varm i kroppen när jag ser er. Antagligen för att jag vet att du har det bäst nu :) Plus att jag tycker Lovisa är fett modig som åker helt själv.

    SvaraRadera