måndag 8 augusti 2011

Nu är det jäävligt nära!!

Om dryga halvtimmen ska jag åka och fixa ett ärende, sen blir det av mot flygplatsen för att hämta lilla E. Åh herre gud hela kroppen skakar, fy fan vad jag har längtat!!

Igår åkte jag och Jenny till IKEA och käka lunch/middag, svenska köttbullar med potatismos, lingonsylt och gräddsås. Sen gick vi och titta lite och sen blev det svensk mat shopping, haha, jag gick lös, blev helt vild! :P Blev lite smått och gott ^^ När vi kom hem bakade vi svenska kanelbullar som blev utsökta, Jennys första kanelbullar, bra jobbat gumman :) Bilder komma pronto!

Sååå jäävvla gott!! Jag dog.

Hehe, köttbullar, såsmix, lingonsylt, kexchoklad, Daim, delicatoboll, tunnbröd. Mmmm... ^^

Kanelbullar!!!

Avnjöts med mjölk!
Fy fan vad gött!

Nu ska jag klä på mig och sen bär det av, iiscchkk!!! :D
Ciao.

1 kommentar:

  1. IKEA är alltid gott, vi brukar ju äta köttbullstallriken en hel del ;p
    Söta bakformar.

    SvaraRadera