torsdag 25 augusti 2011

Sarat = hundägare?

Ja alltså jag har ju min lilla pälsboll Hazel där hemma och jag hade tänkt att hon skulle hålla sig vid liv ett bra tag efter att jag kommit hem men jag började tänka på längre fram, när hon tyvärr inte finns längre och när jag har mitt eget ställe, att jag skulle skaffa en egen hund. Eller två... om man har redigt stadig inkomst då och tid så man kan betala för dom och ta hand om dom. Min tanke var nåt i samma storlek som Hazel, fast med lättare pälsvård och med lite kaxigare attityd (nog för att Hazel kan ha grymt stort ego och låta som en raptor ibland), typ terrier, fast inte jack russel. Så jag googla terrier och hitta Cairnterrier. Fett söta och kaxiga på samma gång, samma storlek som Hazel och lättare pälsvård. Awesome! Jag har hittat min(a) framtida hund(ar)! :D

Ska ha dom där hundarna en vacker dag!

2 kommentarer:

  1. guud va söta! SAKNAR DIG BEBOOO!!! du är ju borta i en evighet! <3

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ så söta, men vem ska ta hand om lilla Bördi när vi åker på semesrar sen...?!? Hade typ räknat med dig ;p

    SvaraRadera