söndag 14 augusti 2011

Hejhej, leverpastej

Jag är sjuk, förskyld som ett mähä. Lovisa hoppa precis in i duschen, och allt känns allmänt stressat och konstigt, jag är liksom inte riktigt taggad, jag bara... är trött och lever med motstånd. Har väl med sjukligheten att göra men det måste bli ändring.

Imorn ska vi åka till kusten/stranden, eller snooki-town som vi lokalbor säger ^^ Vi ska handla, packa och ha oss idag, jag måste också duscha, vi måste städa så det inte ser ut som att bomben slagit ner. Och massa shit, usch, jag vill bara ha allt klart och vara där nu, PALLA ALLT DETTA!!

Nej, nu ska jag lyssna sönder lite svenska sommarklassiker och titta på regnet tills Lovisa har duschat färdigt, sen får vi se, men imorn börjar i alla fall nästa äventyr på semestern. Ciaoo!

1 kommentar: