fredag 8 maj 2009

Fredagar ska vara roliga

Men min morgon hade jag helst varit utan. Fortfarande psykiskt störd efter gårdagen, nu när det har gått mer än ett dygn har jag börjat smälta det hela. Jag har rotat och grävt och ringt samtal och fått samtal och mejlat Karin och gudars jag vet inte allt så vi får se om det kanske blir en överklagan i alla fall, även om jag skrev tidigare att det inte skulle gå. Men med rätt information bakom örat kanske kanske kanske det kan gå igenom, om vi lägger rätt kort. (Jag <3 metaforer ^^) Allt beror på hur jag vill göra, och det går väldigt mycket upp och ner med det just nu!

Men nog om det, min dag var bara praktik på Dea 10-14 igen efter två veckor :O och sen till skolan på en lektion i Etik.o.Livsfrågor. Den gick bra, jag fick väldigt mycket tankar, så jag kan nog skriva upp ett VG på uppsatsen. Jag har valt ett svårt ämne i förhållande till betygskriterierna, men nu kämpar vi!

Denna kväll, åhåå, jag ska chilla. Kanske ska ut och övningsköra om pappa har tid men annars, en dusch, TV (vänner-avsnitt eller någon "feel-good"-film) med popcorn och cola och om jag känner för det, även chips. Vore guldigt att träffa Ello också.

Skriver sjuukt mycket nu vet inte vad det är med mig, langar upp en bild på mig och Ello när var lite mongo en gång :)
p u s s .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar