lördag 9 maj 2009

Well-hellu!

Efter en dag med jobb och stå i kassa med kö hela dagen, så är jag nu ganska så väldigt trött. Och jag har inga som helst planer, kommer väl hänga på msn som den lilla datanörd jag är. Sitter och lyssnar på hur mamma och pappa babblar och klagar på att Tv-guiden inte fungerar som den borde. Mkt givande.. eh.. och nu då?

Jag borde hitta på något vettigt, borde måla lite men har ingen inspiration.. hmm, det är bra hopplöst ibland va?

Jag har tänkt en del sen jag fick frågor från "Anonym", haha :P (Det är synd att du är anonym, du lämnar mig nyfiken!) Så nu sitter jag och funderar på vilka som läser min blogg, är det bara bekanta eller vad är ni för folk där ute? Kommentera! Det älskar jag ^^

Nej, nu ska jag inte göra något speciellt :P
p u s s .

1 kommentar: