onsdag 13 maj 2009

Mitt hundrade inlägg!

Haha, sweet, någon har varit en aktiv bloggare ^^

Nu är i alla fall uppsatsen klar! YES! Och jag tror inte den blev skitdålig heller, även om det kändes så igår ett tag. Har skickat den till Eric för att få lite allmän feed på den.

Jag skrev ju ner mina tankar igår så vackert, och där dök ju spray-tan upp några gånger.. jo jag fuskar min bränna, jag erkänner, men jag hade tänkt ha bara ben på skivan ikväll och jag vill inte se ut som ett lik! Däremot blev det lite fläckigt här och var, men brun blev jag :P

Resten av dagen går till att sy till min klänning, packa, karda Hazel och lite sånt. Tror inte jag orkar sminka mig, då måste jag göra om det ikväll och det är bara drygt.

Men nu sitter jag bara och svamlar, ska fixa det sista på uppsatsen, so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar