söndag 31 maj 2009

Vässar klorna!

Yepps, sitter här och filar naglarna ^^ Kände att det behövdes när jag höll på att bryta av tumnageln i bilen när jag veva upp rutan. Känns som ett lyckat läge att bryta nageln: jag kör, för det första och ska precis förbereda sväng med endast väjningsplikt och skulle därför ut rätt så kvickt. B-e-a-utiful!

Nåväl, nageln sitter kvar, jag klarade svängen och nu sitter jag hemma, trött som ett dussin gnuar och borde verkligen plugga för att det är till imorn (låt mig rätta mig själv där: MÅSTE plugga...). Powerpoint grejen är inte så allvarligt, jag ska highlighta det jag ska säga i papprena och lägga till musik i presentationen, men däremot ska jag läsa ut en bok till svenskan imorn. Den är intressant men när man måste bli klar till dagen efter och har sovit knappa 4 timmar och känner sig allmänt olycklig blir ju vad som helst tråkigt!

Men, trots att livet verkligen känns lovande just nu måste jag nog tyvärr återvända till det. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar