onsdag 20 maj 2009

Live från Ello's hous-a! ;)

Hola amigos!

Sänder live från Ellos villa, som står så fint rödmålad precis brevid min egna gula villa här ute på landet där vi bor ^^ Har varit i stan heeela dagen, började med ett möte på People som sagt, drog till praktiken och snacksa lite med min handledare, köpte lunch på subway och drog till Selins praktik där jag för övrigt träffade gulligaste männsikan: Kickan! My god, förstår vad Selin menar nu alltså!

Därefter, jag sprang (aka åkte buss) tillbaka till city och träffade mitt lilla gryn som sitter här bredvid och skojjar till min tillvaro ^^ <3 Vi käkade "middag" på BK, (som äger donken TOTALT!!!) vandrade lite på Uppsalas gator och tog sen bussen hem. Så det var min dag i stort.

Nej jag ska väl ta och vara social med min favoritplutt ^^
p u s s .

1 kommentar:

  1. nu har jag lagt upp bilderna som vi tog i dag på min blogg www.veckomagasinet.se jag har även länkat din blogg

    SvaraRadera