onsdag 6 maj 2009

Jag fick tusen frågor från "Anonym" :)

Så jag svarar här:
Jag ska till Stockholm och göra mönstringen idag! My god, jag har fortfarande inte tagit in det :P Jag vill jättegärna göra Lumpen och helst av allt som beriden högvakt eftersom hästar är ett stort intresse. Jag kommer inte veta om jag blir uttagen och till vilken tjänst jag får för ens imorgon men normalt brukar utbildningarna ligga på runt ett år :) Som ett extra svar på varför jag vill göra Lumpen; det passar mig, utmaningen och att verkligen få känna att man lever! Jag är inte den som går av för hackor ;)

Hoppas svaren var till belåtenhet, åter till mina känslor ^^ Nu när jag sitter och tänker på det börjar jag bli liiite nervös, men jag har varit helt lugn fram till nu och sovit som en stock. Allt känns bra! Förutom konditionstestet :S Jag har verkligen inte tränat som jag borde, men nu är det försent och då får jag gå på viljestyrka, den finns det gott om ;) Klockan är nu 09.40, så jag ska sätta mig i bilen och åka till bussen om dryga 20 minuter. Buss in till stan, tåg till Stockholm och hej och hå, NU börjar det gå upp för mig vart jag ska och vad jag ska göra! xD Mamma har till och med varit mer "hispig" och nervös än mig!

Men nu ni, ska jag byta om och kolla så att jag har med mig allt, minst en gång till innan jag åker ;P
p u s s .

2 kommentarer: