måndag 11 maj 2009

Qué día!

Men verkligen!
Skola 8.30-14.30. Inte jättelång dag men ändå dryg, dataprovet i excel gick bajs! Däremot tyckte jag för första gången på hela läsåret att svenska lektionen var någorlunda värd! Vi håller på med romantiken, jag gillar den tidsepoken ^^

Efter skolan, ingen rast ingen ro, stack direkt över till D-huset och aulan för att hjälpa Rafael med det sista i förrådet innan skolan tar och skövlar. På kuppen fick jag massor med material av honom, så sjyst! Fick ett stafli, en stiftpenna för kol, inspirationsmaterial och massor med bra papper! Fick tre stora skivor att måla på också, delar dom på två så har jag material till 6 tavlor om jag så önskar! Helt värt! Nu har jag för ett år, minst! Säkert fler ändå :P TACK!

Kom hem 20.30, förjävligt vad sliten jag kände mig. Men, jag tog igen det med lite supé till middag, en rad marabou och ett Vänner-avsnitt ;) Borde igentligen gå och duscha och stupa i säng nu, men känner för att planera hur jag snyggast gör en mini-"ateljé" av mitt rum, nu när jag har ett enormt stafli! Spännande, jag är taggad för att skapa!

p u s s .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar