tisdag 19 maj 2009

Fy skam!

Jag har bloggat dåligt! Eller egentligen har jag bara uppdaterat dåligt, men sak samma. Men jag har mina skäl. Bloggade inget igår för jag var knappt hemma, och när jag var hemma hade jag Selin här :) Jag satte inte ens på datorn! Skumt för att vara mig "/ Yea, well.

Gårdagen i stort var skola, Selin hem hit och sen in till stan till G-sunda och hänga med lite vänner ^^ Kollade film, minns inte vad den hette men bra var den! Tack för igår!

Idag orkade jag inte ta första bussen imorse så jag startade dagen med att komma ca 10 minuter försent till min första lektion... yeayea, självvalt, lev med det. Jobbade på min powerpoint-presentation om Mando Diao :D Den kommer bli såå snygg!

Håltimme, lunch och sen en lektion med betygsnack och för min med fleras del packning av smink och penslar till på fredag. Jag och tre till tjejer från klassen ska sminka artisterna som ställer upp i musiktävlingen MusikDirekt då nämnligen. Jag är lite halvtaggad på stressen (20 minuter/artist!) men jag har bra folk med mig och är ledig på torsdag så det ska nog flyta på fiiiint ^^

Kvällen, ska hänga här, uppdatera med bilder, snacka med folk, städa mitt rum, karda Hazel, noppa mamis ögonbryn, lite sånt smått och gott. Hej på en stund då ;)
p u s s .

1 kommentar:

  1. svarar på styr datorn med mobilen grejjen :P Det va så här, jag skulle blåtanda över en låt från mobilen till datorn och då kom det en fråga från datorn till mobilen om jag ville använda mobilen som typ fjärkontroll :S haha :P

    SvaraRadera