fredag 1 maj 2009

Valborg var MYCKET trevlig!

Ja alla kära vänner, det blev inte som planerat, men vi hade ju inga speciella planer så det blev helt värt! Startade med lunch tillsammans med Lindell, Stoffe och Albin och gänget, så värda mäniskor, det är min grabbar det ^^

Allmänt häng med ca, ... hela Uppsala, träffade Tiffany och Sofia, Boooman (!!!) GZ med polare, Linn från klassen, Jonte och Rickard med polare, Simon med polare och har jag glömt några? Självklart, Dennis och Emil och gänget, som vi hängde med mestadels av dagen.

Jag och Ello tog oss ju även iväg på ett eget äventyr med två grabbar, haha helt random, vi försökte lära dom dansa salsa, utan framgång xD Men det blev ett spännande äventyr mot nåt rave-party bortom studenternas men vi dissade det innan vi kom fram.

Kilade tillbaka till Selin och gänget, tog en tupplur med huvudet i Emils knä, höll på att avlida av kyla, men stack sedan till Subway Submarines med Ello på en bestulen cykel för att käka en fet kebabtallrik. Och det var GOTT! Skulle dra hem när vi sprang på lite kompisar till de tidigare grabbsen, så vi hängde och snackade skit med dom i en 20 minuter innan vi faktiskt drog hem.

Däckade hemma i Selins lya vi halv tre-tre och somnade som en stock! Vaknade och höll på att dö av värmeslag i morse vid halv tio, och jag hade så fruktansvärt ont i hela kroppen! Känner mig som en gammal kärring, fan..

Glömde kameran igår!! Men knäppte lite söta bilder med mobilen, så kommer lägga upp några lite senare när jag kommit hem och fräschat till mig, är fortfarande kvar hos Selin och solar lite i det vackra vädret :)

Hoppas ni hade en lika trevlig valborgsmässoafton som jag hade!
p u s s .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar