söndag 24 maj 2009

Jag kräks!

Vad tråkigt jag har!

Men, men, nu är jag i alla fall klar med plugget, ska bara hitta en lämplig artikel till imorn, men det fixar vi sen. Just nu skulle jag kunna spy på skolan!
t r å k i g !

Har även börjat städa mitt rum så smått, men måste verkligen röja upp det ordentligt nu och dammsuga! :O Ni vet alla gånger jag sagt att jag ska städa? Well, jag har bara börjat alla dessa gånger, så det har fortfarande varit stökigt, och sen har jag stökat ner lite mer så jag är praktiskt taget på ruta 1 varje gång jag yttrar mig om städning av mitt rum ^^ Men att det ser plåttrigt ut är faktiskt inte mitt fel! Det finns minst 4 objekt som inte ens ska vara i mitt rum men som står där för att vi inte har plats nån annan stans... Kom igen, vi bor fan på 200 kvadrat! Någon annan stans än mitt rum borde det väl finnas plats på! :O

Okej, uppsats om mitt stökiga rum, men men, live with it. Det är inte jag som bett dig läsa min blogg... ;P so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar