söndag 17 maj 2009

Igår kväll!

Var helt fantastichi! :D

I stora drag så kom vi till Salt till åtta, då började ett liveband spela, mkt mys. Senare drog dj-båset igång och det blev salsa som jag är van att höra den ^^ Jag tordes knappast gå upp till en början, men jag dansade med två som jag sett på Uppsala DC och sen kom Fred :) Han lärde mig merenge (?stavning) och sen dansa vi lite salsa och wihoo, det var skitkul!!! Tre utropstecken! Bilder kommer! Och kanske en video! ;D

Kvällen dog av vid tolv någon gång för mig och mitt sällskap och då blev det en svettig QP-burgare på donken (jag hatar donken) och sen hem och jag somna på en gång. Börjar bli för gammal för sånt här xD

Denna dag, som snart är över :O ska ägnas åt städ av mitt katastrofalt stökiga rum! Jag har redan kommit på god väg, men ska dammsuga och kanske till och med skura av! Men först måste jag få undan all tvätt, see yaa! ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar