torsdag 28 maj 2009

Jävla regn... "/

Gillar inte att det ska regna och ha sig..

Men, men, jag har annat att vara glad över, och det är jag :) Förbered er på obegripligt pladder. Jag vet inte hur jag känner för hela grejen. Jag blir verkligen glad och helt varm inombords och känner mig sådär lite lycklig, men jag vet inte om det bästa vore att låta det löpa som det gör nu eller ändra kurs? Ibland vill jag göra en tvär 90 graders sväng, men sekunden efter inser att jag att jag inte vågar, för tänk om det skulle gå för fort trots allt och så hamnar jag i diket? Jag kanske skulle göra mig illa, bli sårad. Eller jag kanske skulle krocka och såra någon annan... det finns ju bara en annan resenär på mötande väg och jag skulle aldrig kunna leva med mig själv om jag körde ihjäl den personen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar