måndag 2 augusti 2010

Did you lose a bet?

Okey, so I'm getting used to this mini-computer, but still write the wrong words now and then..

De todas maneras, dagen på jobbet var kalabalik. Vi var tre man kort på dagen, och en på kvällen, vilket ledde till som jag sa tidigare, att jag fick börja tidigare. Sen var ju allt bara en end ahönsgård resten av kvällen också. Hoppas morgondagen och alla andra pass jag ska jobba i augusti inte blir lika dryga... :S

Annars då, aa telen har ställt in sig på endast nödsamtal sen typ kl två idag och har nog inga planer på att ändra sig inom en närmare framtid. Kul som fan. TV:n och stora datorn har ju som sagt också lagt av, så när jag för en gång skull vill kolla på tv, är det inte möjligt. YES!

Nej ska lägga av med att vara så bitter nu. Jag har ju trots allt msn, katten, och en stor säng att sova i sen när den timmen infinner sig ^^ SÅ GODNATT, CIAO!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar