måndag 30 augusti 2010

Vilken helg!

Bio, shoppa, stallet, utgång, jobba, gud hjälpe mig!

Saluhallen, yes, nu är jag på samma våglängd som de andra brudarna ;) Jag och Lulu hade lite förmys här hemma innan vi taggade in till stan och hade förfest @mi sistas place med Tiffany och Sandra. Tagga ner till klubben och sen var det party i vanlig ordning, inga konstigheter och inga missöden. Dock väldigt svårt att bestämma sig var vi skulle sova, men i slutänden blev det här hemma och det var galet skönt. (Jobbade igår också 14.30-22. Känner mig skyldig att berätta det trots att det bara är tråkigt och orelevant) BILDER!

Tiffany och Sandra
Jag och Lollo (ignorera att jag ser ytterst obekväm ut)
En stor stark ;)
Sedvanliga toalettbilden, jag och Sandra


Idag då, åter till nåt orelevant men alltför vanligt återkommande: jag jobbar 14.30-22. yay. Ciao..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar