måndag 23 augusti 2010

Sienna Miller slår till med bröllop..

.. jag slår till med lite träning. Det är en förändringarnas tid känner jag.

Har tänkt noga och väl. Jag är verkligen den lata sorten, men nu ska det bli ändring på det (läs: "jag ska försöka ändra på det"). Har tänkt mig lite lätt träning varje dag denna vecka, eftersom jag inte jobbar som ett djur (YES!) och förhoppningsvis förstår min hjärna att det inte är fy skam att aktivera kroppen lite smått. Ska även försöka få hjärnan att förstå att det inte är livsfarligt att avstå sött och snask, men jag lovar inte att hjärnan är lättlärd..


Ska få tag på Selin och Emil idag, raringarna ville träffas och jag instämmer. Ska ju in till staden i eftermiddag så tycker att det var ett ypperligt tillfälle att kolla om dom kan ses och jag får dessutom chansen att göra ett till "Dagens look"-inlägg. Såg i förra veckan att jag liksom har ett enda sånt inlägg.. och jag ska kalla mig stylist, nej skärpning! Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar