fredag 13 augusti 2010

Plötsligt jätteförkyld..!..?

Vad hände där liksom.

Vaknade med en smärre halsont men tänkte bara äsch då. Åkte till kusinerna som barnvakt och blev typ dödsförkyld, mer och mer ju längre dagen gick. Så nu sitter jag med 39graders feber, frossa och svettningar om vartannat och har fruktansvärt ont i nacken och huvudet. Hjärnan känns för stor för skallbenet på nåt vis, jag blir galen. Lyckades pallra mig till apoteket och införskaffa ipren, vet dock inte hur länge jag måste vänta innan jag får ta en. Tog alvedon hos kusinerna vid typ fyra.. kanske..? Väntar på att mamma ringer och ger mig råd iaf, hon är bra på sånt.

Så kvällen ser ut som så, spenderas framför tv:n med huskurer och ipren, i desperat försök att bli frisk till imorn då vi ska till Grönan och gå ut i Uppsala sen för att fira Emma som fyllde nitton i tisdags. Ohja, detta får jag inte missa! Ciaociao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar