söndag 1 augusti 2010

Soo.. John Mayer? You wanna marry my best friend?

Sitting and listening to some John Mayer music, acoustic and yes. He is really good! And also, my friend, little E you know, totally in love with the guy.

Anyway, jag ställer om till svenska. Idag har jag dampat på katten, diskat, gått med lilla E på stan, köpt hårfärg, hjälpt henne med att få rent känslomässiga saker gjorda och själv även förmodligen fått dissen. Men jag har ju lilla E här ikväll så jag behöver inte sitta och tröstäta tacosrester ensam med katten framför TV:n iaf, yes! :D

En sak till, jag ska lägga in bilder på datorn från mobilen så att det blir lite roligare här i bloggen för jag vet, I know, den är sjukt tråkig. Men tills dess, ciao och puss på skinkan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar