lördag 21 augusti 2010

Mystiskt myggbett i Augusti

Det är liksom över med myggorna, ändå har jag ett bett på benet. Kliar förbaskat!

Jobbade 7:15-16 idag och så var det med det. Syrsan är här och det är myysis ^^ Dock ska jag nog bjuda över min lilla Ärta som lite sällskap när jag plågar mig med lite vaxning. Ja det blev inte av igår så jag vaxar ett ben idag och det andra imorn, *tummen upp*. Filar lite på min Au Pair ansökan och lyssnar på salsa, längtar bort lite till framtiden, som vanligt.. Bild på mi och Syrsii från förrförrförr bjuder jag på innan jag går, ciao!

We laugh, we cry, we make time fly
Best friends are we, my sister and me

1 kommentar:

  1. Heeej Sara, faan va småttisnygg du blitt i håret må jag säga :) Men vilken fin systertext sen, min syrra fyller idag så jag småttare åt mig din, dennkmrvgöra henne glad :|) Hallå hoppas vi ses snart!
    / Caaaro

    SvaraRadera