söndag 15 augusti 2010

Förkylning? Nej mer som halsfluss..

Alltså, jag har inte fått en diagnos på halsfluss än, men det skulle kunna vara det.

Är i alla fall ganska pigg nu, det beror på hur man definerar pigg. Jag kan sitta upprätt och klara mig själv. Vill jag ha nåt så kan jag gå och ta det, men jag skulle nog inte klara av att springa ett maraton på studs liksom. Har sovit som ett djur senaste dygnet så det kanske är därför. Däremot blev det ju då inget Emma-firande för mig igår vilket söög! Så ledsen, det hade jag verkligen velat hänga med på :(

Dock finns det en positiv sak med denna sjuklighet, jag ska inte jobba på måndag-tisdag. Aldrig att jag skulle utsätta mina små gamlingar för en sån risk, nono... ;) Det finns en till positiv sak och det är att jag får äta glass, i nästan obegränsade mängder ^^ Det ni, nu skulle ni nog också vilja ha en liten elak gremlin i halsen va? ;)

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar