måndag 16 augusti 2010

Looong hot summernight, I wanna go DAAANCING in the moonlight!

Men jag kan inte!

Inte lika förkyld på ett halsflussliknande sätt som i lördags, men minst lika handlingsförlamad för att kunna gå ut och göra roligheter som jag va i lördags. Vet ni att jag missade när alla mina tjejer gick till Saluhallen första gången? (Nästan alla gick dit för första gången iaf) Det är klart ni visste det för att ni som läser min blogg är ni som gick dit!! Man! :(... Och Matilda såg till och med ut som att hon kanske var mer på pickalurven än jag sett tidigare och jag missade det! Vad hade jag för otursdag i lördags egentligen?

Nej nu ska jag fortsätta njuta av min sjukanmälan till jobbet (såklart ringde dom imorse och frågade var jag var. "Hemma i min säng såklart, jag sover, jag är SJUKANMÄLD!!!!!!")

Give me a break... dvmnsdklrvb ohfvnlajnöxk......bokstavskombo....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar