onsdag 4 augusti 2010

Nya äventyr

Ohja, snart ska jag ta min ädle springare (cykeln) och röra mig mot Boländerna. Inte alltför svårt kan ni tänka, men det finns ett problem. Det där problemet att jag aldrig någonsin för det första: tagit mig dit själv och för det andra: det har alltid varit med hjälp av bil eller buss. Alltså har jag bara tagit mig dit utan att nödvändigtvis hitta vägen själv. (Kan hända att jag tagit mig dit till fots också men det är fortfarande inte jag som hittat vägen!)

Hur som helst! Jag ska hämta ett paket åt Eric. Tydligen ska jag till nåt som heter DHL service nånting och jag är dra mig på en tallpinne, scared out of my shorts? CHECK!

Och så regnar det, igen... Men jajajaaaa, nu skiter vi i det, mumsar i oss lite frukost och lyssnar på Lasse W så vi taggar som fan inför konserten på LÖÖÖÖRDAG!!! :D Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar