tisdag 31 augusti 2010

Kom inte ens ihåg när jag skrev sist

Tydligen var det igår, hehe.

Startade dagen med en timmes ridtur med Nina, helt underbart! Hästarna var så fina, jag är så kär i dom djuren! Mys och don innan jag åkte hem till lunch med mamma och Syster. En fin förmiddag, Bror och frugan kom ut sen på fika så det var fullt hus här hemma. Jag tog med mig Syster in till stan innan jag började jobbet (jag körde, sjukt stolt!) och jobbet gick bra. Dock började jag må väldigt illa en liten period under kvällen. Vet inte vad det beror på, otäckt var det iaf. Måste säga det också, gjort ett nytt genombrott på jobbet. Ännu en tant (som har varit allmänt vresig och inte gillat mig) har sagt att jag är den raraste som kommit till henne och jag var såååå välkommen tillbaka. Vet inte vad som hänt med henne, jag känner mig som densamma men tydligen har jag blivit ett helgon. Oh well.

Nu såhär en knapp timme efter att jag kommit hem har jag avnjutit en kopp te och känt mig allmänt nöjd. Ska krypa till sängs med Bridget Jones Dagbok (som jag läser om, haha!) och sedan sova lääänge imorgon, ledig! Wohoo!

Ciao.

1 kommentar:

  1. Ååh, Bridget Jones dagbok! <3 Visste du btw att det är en "modern" version av Pride and Prejudice? :P

    SvaraRadera