onsdag 25 augusti 2010

Ett obehagligt allvar över staden

Någon mer än jag som tror att sommaren officiellt är över?

Sen jag och lilla E kom hem från Turkiet har jag inte upplevt en enda riktigt varm härlig sommardag. Inte som jag kunnat njuta ordentligt av i alla fall. Visst har det varit varmt och skönt några sällsynta dagar under den senaste månaden men njee, jag känner mig inte riktigt nöjd med sommaren. Enda riktiga höjdarperioden var ju där i Turkiet. Nu tänker jag ha lite nostalgistund med massor av varma sommarbilder från alla svunna tider som protest mot regnet och kylan.

Solig vår 2008 med Boman

Härlig kväll i stadsparken

Jag och Selin, sjuka är vi

My girls! :D

Rullsand 2008


London 2008

Power Big Meet, nåt år :P

Salsakväll på Salt för längesen

Magaluf med syster!

Stefans båt, våra äventyr Ello

Rullsand 2009

Grillkväll hos Emma 2010

Lollo 19 år, 2010

Kräftskiva i sthlm, haha! 2010

Valborg, HAHA! 2010

Myskväll/fika/chill med Emma och Matilda, 2010

Allsång med Mando Diao! 2010

Min student, grovt bra väder!

Random varm dag 2010

Turkiet 2010, vill väldigt mycket tillbaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar