torsdag 5 augusti 2010

En ny jävla dag

Nationella misslyckardagen. Ack så sant, ikväll ska jag jobba! Så det blir mitt firande, yay vad kul.

Jag har läst ut en bok, kallad "Kaxiga tjejers guide till det perfekta partylivet". Den är verkligen skitbra, innehåller många sanningar och vissa rent allmänt spårade totalt ogenomförbara påhitt. Men det är grov underhållning rakt igenom och man nån slags inbillning om att det inte är så farligt att vara en totalcrazy partypingla som jag är. Fira livet helt enkelt, och fira att man är så jävla bra, varje dag, dygnet runt. Jag skulle lätt följa boken till punkt och pricka om det inte vore för att man skulle klassas som mentalt störd och tvångsinläggas på psyket, hehe.. :P Ikväll är det som sagt (enligt boken) Nationella Misslyckardagen, och det ska jag bannemig fira när jag kommer hem från jobbet! Chips, cola och sitta och stirra på katten till lite halvdeppig musik innan jag går och lägger mig. CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar