fredag 27 augusti 2010

T r ö t t

Har ränt likt en iller över hela Uppsala och närliggande tätorter.

Starta ju med hälsokoll i Kåbo, sen vidare till fots bort till längst bort i svartbäcken. Vidare till bussen och ta den till Enköping för en lungröntgen. (Ser framför mig hur alla tror att jag lider av nån fruktansvärd lungsjukdom och är döende). Det var en koll på tuberkulos inför USA-resan, så ingen fara med mig. Lungröntgen var förresten det mest ovärda inom sjukvård jag varit med om. Tog ca tre minuter, inklusive instruktionerna som jag fick (håll händerna här, ställ dig sådär). På bussen hem igen sov jag som ett djur och höll på att missa hållplatsen.

Kände att det var nåt himmelskt över tillvaron imorse på väg till hälsokollen, hehe.. :P

Har förutom allt spring och bussåkande även varit högaktiv med mobilen då jag ringt som en galning och smsat likt en besatt hela förmiddagen. Väl hemma ringde jag dagens sista samtal till Skandinaviska Institutet och lämnade lite uppdateringar angående min ansökan. På måndag/tisdag får jag veta om jag får vik på en förskola. Kompis det går bra nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar